ESKİŞEHİR PSİKİYATRİST | ESKİŞEHİR PSİKİYATRİ | DR. HÜLYA TURGUT
Eskişehir Psikiyatri Eskişehir Psikiyatrist
Eskişehir Psikiyatri Eskişehir Psikiyatrist Eskişehir Psikiyatri Eskişehir Psikiyatrist
ESKİŞEHİR PSİKİYATRİ

Psikiyatrik Hastalıklar Nasıl Tedavi Edilir?
Ülkemizde yüzlerce insan farklı sebeplere bağlı olarak Psikiyatrik bunalım ve depresyon yaşamaktadır. Yoğun iş hayatı, borçlar, maddi sıkıntı, hastalık veya mutsuz evlilik gibi sebepler Psikiyatrik hastalıkların en büyük kaynağıdır.
Unutmayın sağlığınız her şeyden daha önemlidir. Kendinizi yenileyebilmeniz ve hayata daha umut dolu bakmanız için Psikiyatrik desteğe ihtiyacınız olabilir. Bunun için ertelemeden bir psikiyatriste gidip yaşadığınız durumu anlatmalısınız.

Psikiyatrik Hastalıkların Tedavisi İçin İlaç Şart Mı?
Rahatsızlıklarınız belli boyutlara ulaşmış ve hayatınızı olumsuz yönde etkiliyorsa ilaca ihtiyacınız olabilir. Ama endişe etmeyin, siz de istediğiniz sürece bu rahatsızlıklardan kurtulmanız mümkün.
Çağın en önemli hastalığı olan depresyon artık çocuk yaşlara kadar inmiş durumda. Bazen bu durumlarda ailecek alacağınız terapiler bile mutlu bir aile olmanızı sağlayacaktır.

Eskişehir Psikiyatri Eskişehir Psikiyatrist   HİZMETLERİMİZ
Bizden Haberler

Eskişehir Psikiyatri Eskişehir Psikiyatrist

Eskişehir Psikolog